Jest to najnowocześniejszy system sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów z bezpośrednim wtryskiem benzyny. SDI 2,0 to kontynuacja sprawdzonego na rynku systemu SDI. System ten został opracowany indywidualnie dla danego typu sinika. Stosowany jest do samochodów 4, 6, i 8 cylindrowych wolnossących z turbodoładowaniem. Innowacją jest centrala sterująca SDI 2.0, która precyzyjnie dawkuje odpowiednią ilość benzyny podczas jazdy na gazie w celu ochrony wtryskiwaczy benzynowych, zapewniając ich chłodzenie, tym samym zapobiega ich uszkodzeniu. SDI 2.0 steruje wszystkimi fazami funkcjonowania silnika, począwszy od wolnych obrotów, a skończywszy na pracy silnika w skrajnych warunkach zapewniając maksymalny poziom kompatybilności dla każdego rodzaju paliwa. System charakteryzuje się dużą niezawodnością i prostotą obsługi, gdyż przełączanie z benzydyna gaz następuje samoczynnie po osiągnięciu przez silnik maksymalnej temperatury. SDI 2.0 spełnia najbardziej rygorystyczne normy emisji spalin Euro V oraz Euro VI.